Tuesday, August 13, 2013

#Seramshit

Assalamualaikum .

Hello uolls .  mood raya raya lagi ? Hmm , iitu sudah semestinya . Alhamdulillah dah masuk enam syawal .
Cuti dah nak habis . tinggal lagi lima hari ja lagi . Dan juga bermakna aku dah tak boleh nak scroll TL seramshit macam sekarang ni aku tengah buat . Hmm

Resultados da Pesquisa de imagens do Google para http://31.media.tumblr.com/tumblr_lpditoP5qI1qcjm2do1_500.jpg

SERAMSHIT 
Hokayy , sumpah seramshit best . Bagi yang tak tahu seramshit tu apa . Seramshit adalah sejenis hiburan pada waktu malam . Live dekat twitter setiap hari tepat pukul 12 tengah malam . pengipur lara atau curator seramshit dipilih setiap malam . Means tiap malam lain lain orang . Sampai pukul Empat pagi saja . lepastu hampa boleh pi tidoq . So bagi sesiapa yang berminat nak baca bolehlahh search dekat twitter seramshit . Haaa , semua cerita seram ada . Pengalaman curator tu sendiri mahupun kawan kawa curator tuu . 

Serius aku cakap fisrt time aku baca tweet seramshit memang rasa nak baca lagi . Scoll and scroll . Ada yang menyeramkan dan ada juga yang biasa biasa . Kalau hampa baca confirm akan rasa 'ketagih' nak baca lagi dan lagi . serius tak tipu wehh . Dan lepasni dua minggu sekali aku bola baca tweet seramshit ni :( mungkin lepasni aku akan terbayang dekat asrama . Haaa.
Tapi semalam and semalam punya curator best . Seriuss wa tak tipu . Semua pasal pengalaman dia sendiri . Dari dia kecik sampailah dia besor . Malam ni siapa curatornya ? Haa . Waittt .

Serammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !


Aisha's Page | via Tumblr

Aku . aku setakat ni Alhamdulillah tak ada la pengalaman nak 'ter' ataupun jumpa makhluk Allah tu . Setakat bunyi bunyi tu pernah la kott . Wangi tuu . sebab dulu time darjah lima tak silapp . kami berani sangat laluu dekat makmal sains . ye laa makmal sains agak 'keras' . Bila dah kita menyeru  sekali bauu wangii . 
kawan kawan aku pernah kena . Faham faham ahh kena tu macam mana . Dah dekat sekolah . Bukan sehari dua hari . Dah time tu nak dekat PMR . Dahlah  Dua dua kawan aku . 
Dekat rumah  memang dok ada . Hahaha

 Allah swt  sentiasa bersama kita 

Dekat asrama alhadulillah setakat ni tak ada apa-apa yang aku nampak walaupun ada la senior cerita pasal menda menda tu . Nak cakap mimpi tu memang banyak kali la jugak . Ada sekali tu sampai aku bangun berpeluh peluh , rasa jalan cerita mimpi tu lama gila . tapi time aku bangun tu baru pukul 12.30 tengah malam . walhal puluk 11 baru aku tidur kot . Lepastu aku pergi amik wuduk and solat . Menenangkan diri dan lepastu aku dah tak boleh tidur sampai aku pergi sekolah  .time tu musim kawan aku kenaa . Lagi seramm ahh aku .

Jadi Banyakkan amal . Baca Al - Quran , buat baik , hormat ibu bapa dan paling penting sekali jangan tinggal solat ye dik dik .

اعوذ بكلمات الله تامات من شر ما خلق ومن شر الشياطين وان يحضرون Aku berlindung dengan kalimah2 Allah Yang Maha Sempurna, daripada sebarang kejahatan apa yang diciptakan, dan juga dari    kejahatan syaitan2 bila mereka menjelma

Bye .

Harap Maaf .

No comments: